PARTI MANAKAH YANG AKAN MEMEGANG TAMPUK PEMERINTAHAN NEGARA SELEPAS PRU KE-13 ?

Monday 14 May 2012

Video: DS Nizar berada di pentas UMNO



Alahai umngok/BN, dah terang-teranglah video ni dah kena edit, memang SAS tak hairanlah dengan umngok/BN ni memang kaki-kaki edit video, edit gambar dan macam-macam lagi untuk fitnah, tipu rakyat! dasar puak bangkai bernyawa memang begini perangainya.

Ulasan darisungaiderhaka.blogspot di bawah sudah cukup menerangkan rakaman video yang di edit oleh puak blogger pengampu BN.

Pada minit yang ke 1:56 Nizar telah sampai dan pada minit ke 2:12 penceramah mereka ketika itu iaitu Hanafiah kelihatan terketar-ketar mengubah lap top yang ada didepannya.



Tiba-tiba pada minit yang ke 3:35 bunyi asal telah bertukar dan suara dari rakaman awal telah dimasukkan..
Dalam video kedengaran suara tapi jika diperhatikan ketika itu Hanafiah sedang terpinga-pinga dengan mulut yang tidak terbuka tetapi suaranya ada..




Bagi menipu kononnya Hanafiah meneruskan ceramah dengan menghentam Nizar secara berdepan pada minit yang ke 3:49 dimasukkan ucapan Hanafiah diawal ceramah.




Kononnya kerana tidak tahan dihentam Nizar mengangkat kaki dari ceramah UMNO itu.. pada minit yang ke 4:54 Nizarmula mengangkat kaki.. perhatkan sudut bukaan lap top dibawah ini.. dan ketika ini kelihatan Hanafiah masih terpinga-pinga..





DARI SAS: Kesian betullah dengan tukang pencacai umngok/BN ni...esok jangan lupa ambik upah ye...KAH...KAH...KAH...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...