PARTI MANAKAH YANG AKAN MEMEGANG TAMPUK PEMERINTAHAN NEGARA SELEPAS PRU KE-13 ?

Sunday 13 May 2012

Bekas Penerbit Selamat Pagi Malaysia RTM bongkar kezaliman....

Hj Yamin Yahya, bekas penerbit, Selamat Pagi Malaysia RTM seorang penyunting yang berpengalaman selama 25 tahun mendedahkan bagaimana mereka melakukan penipuan agar penonton tertipu. Satu kisah dilokasi di Kelantan sukar utk mereka dapatkan pelbagai kaum dlm program yang diadakan, akhirnya mereka edit dan masukkan gambar orang Cina. Penipuan itu akhirnya terbongkar apabila sebuah keluarga Cina datang ke RTM dan bantah bahawa suaminya tidak pernah datang ke Kelantan. Mereka terpaksa memberitahu keluarga Cina tersebut bahawa perkara itu adalah arahan pihak atasan.

Perkara ini didedahkan oleh Hj Yamin didalam satu program Seminar Media Baru dan Bengkel ICT anjuran Jabatan IT PAS Johor di Ayer Hitam.



 JOM LIKE PAGE : Kami Benci Saiful Bukhari!


DARI SAS: Alhamdulillah...pendedahan demi pendedahan kezaliman umno/BN dibongkar..ayuh semua rakyat Malaysia selamatkan Malaysia dari umno/BN yang gila kuasa!



3 comments:

Sebuah Perjuangan said...

Penipuan? motif apa agaknya kalaupun "penipuan" ini benar?

Baru blogging ke bro, fikir habis2.. kalau penipuan sebegini benar terjadi, rasanya ia hanyalah untuk mengukuhkan perpaduan antara kaum.. salah ke kalau kita usahakan sesuatu yg baik..

bershit yg merosakkan tu sokong pulak.. jgn jadi lembu dicucuk hidung..

Anonymous said...

pokoknya penipuan juga kan??..ini ke umno yg ko bangga2kan...banyak lagi cara la bro kalau nak kukuhkan perpaduan..bukn mcm ni caranya...

hoiii bro...ini la ni org2 umngok/BN yang tak ade ilmu...yg dorang tau bersih merosakkan...wei agak2lah bro, buka minda tu skit..ko ni dah banyak makan taik rtm & tv3 kot...

lain kali guna tenet tu utk tambah ilmu bukan nak tambah dosa termakan fitnah...

UNDILAH BN tu sampai mati ok..!

Anonymous said...

Memang benar kata Nabi,, di akhir zaman fitnah berleluasa... cuba bayangkan kalau penulis ni mati,, dan blog ni tidak ditutup,,banyak betul cerita2 sensasi yg ntah betul atau tidak,, tak takut ke dosa menyebarkan fitnah yang berpanjangan... ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...