PARTI MANAKAH YANG AKAN MEMEGANG TAMPUK PEMERINTAHAN NEGARA SELEPAS PRU KE-13 ?

Sunday 13 May 2012

PANAS ! DS Nizar Jamaluddin masuk UMNO ??


Oh tidak...DS Nizar dah masuk umno??...apa kes ni? SAS nak tau...
Bukti gambar di bawah ni DS Nizar hadiri ceramah anjuran umngok/BN...


Choppp....bukan DS Nizar masuk umno tetapi Mantan Menteri Besar Perak masuk ke Majlis ceramah umno sebagai tetamu tak diundang di Tualang Sekah Perak semalam, Tajuk ceramah puak umno pun hebat "NIZAR PEMBOHONG BERSIRI ".

Dengan muka selamber beliau duduk di dif jemputan sambil tersenyum tanpa ada perasaan gentar dan bersalah .

Penceramah umno malam semalam tak jadi nak godam nizar..kah..kah..kah...terkedu dengan kehadiran beliau. Cukup mengagumkan dengan sikap "anak jantan" DS Nizar yang memberanikan diri masuk ke kem musuh walaupun pada malam itu sememangnya ceramah umno mahu membongkar kononnya Nizar adalah pembohong bersiri.



klik untuk zoom in

Menurut laman sosial twitter, penceramah umngok terus kelu dan pucat...apabila menoleh ke belakang dengan kehadiran DS Nizar.


(di cedok sedikit dari batuvskayu.blogspot)



DARI SAS: Hahahaha...baru ko tau umngok/BN?? ada berani puak-puak pengampu BN yang buat macam ni? dasar penakut !...fitnah..tipu rakyat ja yang korang tau kan?

4 comments:

Anonymous said...

mcm lawak je ni..terkono....

rebellion said...

masuk kampung orang, buat fitnah

sekali batang tubuh datang, baru terkejut ko, wakaka

Anonymous said...

kantoi

Anonymous said...

Hampa silap. Aku ada d sana. Teruk nizar kena boo dan tibai dgn hanapiah man. Bila hanapiah man mencerita dan membongkarkan pembohongan nizar betul2 d depan nizar nizar terus diam tak bercakap. Dek kerana tak tahan mendengar pendedahan dan kebenaran nizar pun tak tahan lalu bangun beredar. Nizat kononnya nak tunjuk jantan terpa masuk program orang boo pun kena malupun dapat. Nizar kantooooi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...